اخبار جدید باشگاه استقلال
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید باشگاه استقلال و آدرس newsclubesteghlal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

الان سایتهای قدس و خبر انلاین باز نوشتن نکونام با ما قرارداد بست.... من دیگه تا رسمی نشه چیزی نمیذارم...

ولی 99% اومدنیه....

*****************************

گزارش تمرین / هواداران چشم انتظار جواد ماندند !

دومین تمرین تیم استقلال پس از بازگشت از کشور ترکیه از ساعت 18 امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد و نزدیک به 500 نفر از طرفداران این تیم نظاره گر تمرین تیم آبی پوشان شدند.

* هواداران تیم استقلال یک بنر از سید مهدی رحمتی و یک بنر از امیر قلعه نویی که در کنار مسجد مقدس جمکران حضور داشت را به ورزشگاه آورده بودند و در جایگاه تماشاگران نصب کردند.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی مجتبی جباری را کنار کشید و در خصوص نحوه تمرینات این بازیکن توصیه‌هایی را به وی انجام داد.

* خسرو حیدری که در تمرین روز گذشته استقلالی‌ها غایب بود امروز در کنار دروازه بانان به تمرین پرداخت.

* چند بازیکن از تیم‌های پایه در تمرین امروز حضور داشتند که قلعه نویی آنها را صدا کرد و در خصوص گذشته آنها و حضورشان در تیم‌های مختلف سؤالاتی را از آنها جویا شد.

* در حالی که گفته می‌شود قرار داد جواد نکونام با استقلالی‌ها امروز به ثبت می‌رسد هواداران استقلال پیگیر این مسئله بودند و انتظار داشتند که این بازیکن در تمرین حضور پیدا کند اما این اتفاق نیفتاد. با این وجود همه در انتظار آمدن کاپیتان تیم ملی به تمرین آبی پوشان بودند.

* هواداران استقلال در آغاز تمرین برای دقایقی امیر قلعه نویی را تشویق کردند. سرمربی استقلال به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* محور اصلی تمرینات امروز حرکات ترکیبی سانتر از جناحین و فوتبال درون تیمی بود و درمرحله آخر بازیکنان تمرینات چارچوب شناسی را پشت سر گذاشتند. رودریگو توزی، فابیو جانواریو و جباری امروز در بیشتر کارهای تاکتیکی استقلالی‌ها حضور داشتند.

* منصور پور حیدری، رضا رجبی، میرشاد ماجدی، شاهرخ بیانی و محسن حاجیلو (از مجریان تلویزیون) نظاره گر تمرینات تیم استقلال بودند.

*در اواسط تمرین امیر قلعه نویی اقدام به پنالتی زدن کرد. حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال درون دروازه قرار گرفته بود.

* در یکی از صحنه‌ها روی ارسال خوب خسرو حیدری جانواریو ضربه سر زیبایی را به توپ زد که رحمتی با یک دست توپ را مهار کرد و این امر موجب تشویق تماشاگران شد. در تمرین چارچوب شناسی و ضربات از راه دور مجتبی جباری حضور نداشت و زیر نظر مربیان بدنساز کارهای اختصاصی انجام می‌داد.

* هواداران استقلال در پایان تمرین بازیکنان این تیم را تشویق کردند. آنها نکونام را نیز مورد تشویق قرار دادند.

* بازیکنان استقلال صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب تست آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتند

قرار نیست اول تمرین همه با من سلام علیک کنند !

 

سرمربی تیم استقلال در مورد گران شدن بلیط بازی‌های لیگ دوازدهم گفت:‌ تمام سرمایه‌های این فوتبال مردم هستند و ما باید کاری کنیم که مردم به ورزشگاه‌ها بیایند. در کشورهای عربی برای آنکه 500 نفر را به استادیوم بکشند ماشین جایزه می‌دهند و ما این سرمایه که مردم هستند را داریم و باید به آنها خدمات رفاهی بدهیم. اگر بلیت بازی‌ها گران شود دردی دوا نمی‌کند و باید به فکر راه‌حل دیگری بود.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که هنکه مجدداً اعلام آمادگی کرده تا به استقلال برگردد، گفت: هنگامی که به استقلال آمدم از فتح‌الله‌زاده پرسیدم که هنکه کجاست و ایشان گفتند من هم تعجب می‌کنم چرا هنکه به ایران نیامده است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا کار نکونام با استقلال تمام شده یا خیر، پاسخ داد: ‌امیدوارم که کارش با استقلال تمام شده باشد.

یکی از خبرنگاران پرسید آیا شما قول قهرمانی آسیا را داده‌اید که قلعه‌نویی پاسخ داد: من اصلا چنین قولی ندادم و هیچ مربی عاقلی این کار را نمی‌کند. تیم ما توانایی و پتانسیل این را دارد که نتایج خوبی کسب کند اما من هیچ جا قول قهرمانی نداده‌ام و اینجا هم می ‌گویم که قولی نمی‌دهم.

یکی دیگر از خبرنگاران گفت:‌ آیا شما مسئولیت جباری را قبول کرده‌اید، که قلعه‌نویی پاسخ داد:‌ وی جزو سرمایه‌های این مملکت است و در چارچوب باشگاه حرکت می‌کند. متاسفانه یک روزنامه تیتر زده که جباری با 40 دقیقه تاخیر نزد من آمد. همه دوستان خبرنگاران شاهد بودند که ما دنبال چنین مسائلی نیستیم و ناراحتم که چرا دروغ می‌نویسند. من با او پیش از این جلسه داشتم و تلفنی هم حرف‌هایم را با هم زدیم. مگر قرار است هر کسی به تمرین می‌آید اول نزد من بیاید و سراغ من را بگیرد و سلام و علیک کند؟

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت مجتبی جباری و اینکه آیا او هفته اول بازی می‌کند، گفت:‌ به مربی بدنساز استقلال برنامه دادیم تا با جباری کار کند و این بازیکن نیاز به 3 هفته زمان دارد تا آماده شود.

 


 

هنوز قراردادی منعقد نشده است / 5 شنبه همه چیز مشخص می شود

مذاکرات جواد نکونام با باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد اما هنوز قراردادی بین کاپیتان تیم ملی و استقلالی‌ها منعقد نشده است.

مسئولان باشگاه استقلال این قول را از نکونام گرفته‌اند که تنها در این تیم بازی کند و تا ساعتی پیش و قبل از سفر فتح الله زاده به مالزی با این بازیکن مذاکره کردند.

جواد نکونام مشکلی از لحاظ مالی با باشگاه استقلال ندارد اما این باشگاه باید مبلغ توافقی رضایت نامه این بازیکن با مسئولان تیم اسپانیایی را به باشگاه اوساسونا پرداخت کند.

باشگاه اوساسونا چندی پیش اعلام کرده بود که برای صدور رضایت نامه نکونام 2.5 میلیون یورو می‌خواهد اما فتح الله زاده در گفت و گو با فارس اعلام کرد طبق توافقات با باشگاه اوساسونا برای دریافت رضایت نامه نکونام مبلغ را تا 500 هزار دلار پایین آورده‌اند.

 

این در حالی است که استقلالی‌ها همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و فتح الله زاده عصر امروز و قبل از مذاکره با نکونام برای گرفتن اسپانسر با یکی از بانک‌ها جلسه داشت و خواستار حل مشکلات مالی بود. 

 

تا زمانی که پول رضایت نامه نکونام به باشگاه اوساسونا پرداخت نشود این بازیکن حق امضای قرارداد با هیچ باشگاهی را ندارد چرا که در این صورت با واکنش مسئولان اوساسونا روبه رو خواهد شد.

فتح الله زاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس، از انجام مذاکرات با نکونام خبر داد. وی در حالی که در راه فرودگاه امام خمینی بود چند دقیقه‌ای با نکونام صحبت و باز هم به این بازیکن تاکید کرد که به صحبت‌هایش پایدار است و در چند روز آینده مبلغ رضایت نامه وی را به باشگاه اوساسونا پرداخت خواهد کرد.

با این اتفاقات به نظر می‌رسد قرارداد نکونام به روز پنج شنبه که فتح الله زاده صبح امروز قولش را داده بود موکول شد و همه چیز در گروی بازگشت مدیر عامل استقلال از کشور مالزی است. فتح الله زاده برای شرکت در جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به این کشور سفر کرده است

نظر من اینه که قرارداد داخلی رو بستن ولی وایسادن هروقت پول اوساسونا رو دادن , رسمیش میکنن...

چون هم اوساسونا بازیکن بجاش خریده هم قطری ها نا امید شدن...

من نمی فهمم حاجی که واسه هیات رئیسه فدراسیون رای نیاورد , برا چی هرجا کفاشیان میره اینم میوفته دنبالش....؟

آرش:فردا من صبح تا عصر نیستم عمران هم ساعت 3 ظهر میاد....


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:8 ] [ محسن هدایتی ]

.: Weblog Themes By fcnews.blogfa.com:.

درباره وب

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 18495
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->